Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 22, 2011

Kenapa cucu saya tenang di ribaan...

Ada ketika gemuk lebih baik dari kurus.
Tambah2 kalau dah jadi mak nenek.
Tengok ni, selesa dan tenteram saja cucu saya di ribaan saya.
Tak lain kerana beralaskan Dunlop 'Original' lagi you...
Kalau saya ni kurus kering..sakit2 la badan cucu saya ni.
Hahaha to those who think that I should start dieting and losing weight.
Kan gemuk pun ada juga guna nya.
Hari ni saya rasa bertuah jadi gemuk.
Biaq pi la org nak cakap apa....
I am the happy grandmommy.
Package-3 in 1.
Old
Fat
Ugly.

4 comments:

mykhalis said...

first time baca hasil tulisan blogger yang dah jadi nanny.. ke khalis yang salah baca?hhe

Rak buku yang menarik TETAPI buat Mak Mentua jeles

Granny Hani said...

x silap lagi...hehehee

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam,
Tahniah dpt cucu, comel nya cucu, Alhamdulillah..

Granny Hani said...

tq kak marina.you have been silent for some time, looking forward to read more from you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...