Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, March 27, 2011

Kutu ni tak merayap lama...

Giliran saya terima duit kutu bulan ni.
Nak..
Beli Handbag
Beli Kasut
Beli Kain pasang untuk baju raya
Keluar makan besar dengan famili
Atau
Nak mask special bawa ke sekolah,
Ke Cameron Highland beli strawberry.
Atau
Ke Terengganu beli Batik
Nak bayar kad kredit
dan
Bil2 tertunggak.
Nak pergi SPA sekali lagi
dan
Nak buat pedicure.
Nak buat lah apa apa yang patut.
Kalau tidak pun nak beli saham
ke baik simpan dlm bank saja duit tu?
Tak nak simpan, nak belanja sakan..
Duit saya, suka hati saya lah.

Amboi amboi amboi...bukan main lagi ligat otak buat list.
Macam lah duit kutu tu berjuta2...
Kutu sebesar anak kutu di kepala jer..
Heboh mcm lah kutu tu besar bapak kutu.
Shyyyy!!!! jgn bising nanti room mate tau saya dapat kutu.
-
-
-
-Opsssss...!!! dah pecah rahsia.
Kan dah tak pasal2 room mate tau dapat kutu. Punah lah mimpi saya nak belanja sakan.
Ok ok, tidur lah duit kutu ku dalam Tabung Haji..yes, I promise.
Yer lah yer lahhhhh...
(Ni tak best niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)

4 comments:

Sally said...

Wahhhhh...masyukkkk..Pn Hani shopping2 dulu ya bg idea kat Sally tau..kutu Sally menetas bulan July..hoyeah!!

Kay said...

Assalamualaikum;
thanks sudi singgah di blog saya...
(^_^)

Granny Hani said...

Bulan july yer Sally? tu time cuti tu...makan angin lah jawap nya..

Granny Hani said...

Kay,
memang selalu singgah punn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...