Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 12, 2011

Kudukut la awak nih!

Suami dan anak2 selalu hadiahkan saya perfume kalau mereka ke luar negara.
Kalau yang free tu, apa apa pun saya pakai..
Menghargai pemberian orang kann..
Tapi kalau di beri pilihan saya suka yang manis dan lembut bau nya.
Mungkin sebab saya tak lembut dan tak manis.
Saya suka bau vanilla dan lavender tapi tak suka bau roses..Pelik?
Saya juga suka perfume untuk orang laki2..Lagi pelik kan?
Itu pasal kadang2 saya spray aje perfume hubby kat badan.
tapi bukan yg musky lah, yg lebih soft smelling macam 'CK in2U'.
Tapi bukan boleh selalu guna orang punya ni.
(Dia sukat ke perfume dia tu?)
Kalau surut, nanti memang saya lah yang disabitkan kesalahan.
Memang guilty pun.
Saya ni pun satu lah..
Kalau perfume sendiri tu picit sikit sikit saja tau.
Jimat cermat gitu,
Kalau hubby punya,
Sembur macam Ridset!
Pzzzzz..................Pzzzz.............Pzzz...........
Mau nya orang tu tak bising!
Kudukut!

4 comments:

attholib said...

kalau saya, onedrop perfume saya satu set (8 botol) tak habis-habis lagi pakai, tapi orang rumah saya dah 2 set habis pakai... huhuhu..

Granny Hani said...

Mutalib,
hehehe..boleh geng lah org rumah awak dgn saya ni.salam buat dia,

Ibu n Abah said...

cikgu hani..
jika cikgu suka yg baunya kuat/mcm lelaki punya...
cikgu cuba elle dari YSL..hmmmmmm...mmg sangat sedapppppp...

Granny Hani said...

Ibu dan Abh,
terima kasih atas cadangan.
Kalau beli sendiri tak sesedap guna orang punya...heheheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...