Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 18, 2011

Sembuh kah sakit hati kalau yang di rawat tu bahagian kaki?

Ada ke patut,
Kepala yang tak berapa betul sehari dua ni,
kaki yang mendapat rawatan.
Best betul lah massage kaki kat sini.




Cuma masaalah bahasa sikit.
Mereka tau cakap bahasa Thai saja.
Bahasa inggeris pun sikit2 saja.
Anis pun beriya iya nak massage kaki jugak.




Hentam jer lah Nis, terkekek kekek Anis tahan geli.
Saya rekomen tempat ni..A+
Cuba lah kalau tak percaya.
Lengguh tumit saya dah ok sikit,
hati masih cam tu jugak. Aduyaiii....!!

2 comments:

Zuraini Kamal said...

luka di kaki nampak berdarah.. luka di hati siapa yg tahu... hu hu hu

hani@debumelukut said...

pn zuraini,
kalau luka di hati dapat di lihat, saya kena duk wad ICU lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...