Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 24, 2011

Hari hari pun tak per....

Semua orang tau hari ni hari Khamis.
Semua orang tau hari ni 24/3/2011.
Tapi tak semua orang tau kenapa hari ni saya seronok sangat.
Bukan saya sorang, tapi ramai rakyat Msia lain pun senyum lebar.
-
-
-
-...DAPAT GAJI LAH WEI....

-Aku kaya, ha.. ha.. ha.. ha..! (Ketawa stail Jin dlm cerita Ahmad Albab)

Kaya sekejap jer..

12 comments:

Pak Man laksam said...

Selamat jadi 'orang kaya'.

atie said...

seronoknya dapat gaji..... tak macam saya tak de gaji.....

hani@debumelukut said...

Pak man,
Orang kaya bermusim..

hani@debumelukut said...

Atie,
Rezeki di mana mana kann...

relevan said...

Sudah gaji..seronotnya..

Makcu B said...

Kalau cikgu Hani,tak akan kaya sekejap punya sbb ada lagi pendapatan daripada gedung-gedung, estet-estet, rumah-rumah sewa. Pendek kata kaya berpanjanggggggggggan.

Anonymous said...

Bestnya dapat gaji. Kami surirumah ni kena mengendeng kat orang sebelah (pak incik) hehe.

hani@debumelukut said...

relevan,
kira hari bulan sajalah kami ni..

hani@debumelukut said...

Anonymous,
tak per, ada jugak tempat menadah tangan/ngendeng.

hani@debumelukut said...

MakCU,
masin mulut MakCu, jadi doa buat ambo ni...

Ibu n Abah said...

Cikgu Hani..
mujur baca dari blog cikgu hari ini hari gaji...
bolehlah hint kat cik abang minta gaji bulan ni...

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
baca doa panjang2 dulu..mana tau dapat bonus sekali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...