Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 25, 2011

Tuhan bagi sakit sikit jer dah bising....

Mana nak cari tukang urut yang boleh legakan sakit tumit saya ni.
Berurut sudah, makan pain killer pun sudah.
Ok sekejap pas tu sakit lagi.
High heels pun dah tak pakai dah.
Comfort shoes saja yg melekat di kaki.
Nak kata kuat berjalan tu tak jugak.
Nak kata lebih berat badan, lebih sikit jer..(ayat ni tak berapa boleh di percayai)
Kalau kerana usia, mungkin jugak...
Atau kerana urat saraf saya dah nak sampai tempoh tamat/expired.
Tak kira lah atas sebab apa,
saya hanya nak tau cara legakan sakit tumit ni..
Boleh bantu saya tak?
(Jangan suruh saya pergi dapatkan injection kat klinik, saya ni penakut bab2 suntikan ni..)

6 comments:

Ateh Nour said...

Sallam,
Cuba picit dibawah buku lali,
kiri kanan, kedua belah kaki.

Granny Hani said...

terima kasih pn lipislady,
terhinjut2 saya ni..

Ann Huda (Ate) said...

Saya pernah hadapi masalah ni, especially ms pagi bangun tidur, tapi sebelah kaki aja. Adik ipar kata, psl berat badan agak melebihi dari sepatutnya (agak?? hehehe). Selain dari age factor. Buat injection bkn bole sebrg doktor, sebaiknya orthopedist. Susah2 sgt, saya urut reflexology sendiri setiap pagi dan malam. Alhamdulillah sekarang ni dah lebih dari sethn tak sakit.

Granny Hani said...

Ate,
akak pun macam tu lah, sebelah kaki dan kalau turun dari katil tu aduhh sakit nya...
Ni duk try urut mcm pn lipislady ajarkan..

Sally said...

Salam,
bertunku would be very helpful,sambil2 mama Imaad bertungku,tompanglah 2 kaki..kalau leceh nsk bakar tunku,balut aje seterika panas..cobalah..

Granny Hani said...

Pn Sally,
tq, idea baru tu..dlm sakir2 tumit pun hari ni plan nak ke peng.kubur dgn kawan2..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...