Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 18, 2011

Nak nyanyi tak pandai...kritik pandai!

Agaknya menjadi jugak rawatan SPA untuk kaki semalam tu.
Hari ni otak saya dah improve sikit.
So next time bear in mind, Sakit di hati boleh reda bila ubati kaki.
Well scientist out there you better start a new researh..
Begining with me..heheheee...
Ok, ok....apa cerita?
Tak ada apa apa cerita.
Masih bernafas dalam syukur.
Tadi dgr lagu dlm rancangan reaaliti kt TV
"maafkan aku, aku tak bisa hidup tanpa kamu..."
Salah tu...
Cikgu sains cakap untuk hidup perlu oxygen, air dan makanan.
Kalau ada usia dan ajal belum tiba, sah x mati.
Tak sokong lah lirik lagu tu..
Tidak membangunkan minda langsung!
Lagu tak sesuai.
Lain kali cari lagu lain k.
Ada bakat jadi pengkritik rancangan realiti TV tak saya ni?
(Sekarang ni saya pengkritik tetap dah pun...TV3/Astro jer tak tau)

4 comments:

Ateh Nour said...

Sallam,
Hahaha, sokong cikgu,
nak idup perlu bernafas,
untuk bernafas perlukan oxygen.

Sokong juga kaki adalah punca
segala penyakit, Nak mengubat penyakit
hanya perlu picit daerah refleksi dikaki.

InsyaAllah boleh cuba.

Granny Hani said...

lipislady,
yer ke?

Zuraini Kamal said...

penulis lirik pon penin dah ... lost words. kalau semua lirik lagu: `aku hidup hingga ajal menjemputku ...' kompom semua CD dah tak laku...
tapi cite hantu memanjang kat semua stesen!! adoiii

Granny Hani said...

pn zuraini,
A' a kann..tak dapat cari makan lah artis nanti.
Akak tak suka cerita hantu kat tv tu..suka hantu yg ori...heheeheheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...