Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 7, 2020

Hobby baru

Mabuk semusim.
Saya lah tu.
Tengah mabuk buat mask connector.
Tengok orang lain duk buat, kita buat jugak.
Orang lain siap berniaga, kita buat suka suka sahaja.
Seronok cari bahan apa ada saja.
Recycle benda2 yg tersimpan tanpa guna
Akhirnya jadi la macam2 pesen dan jenis.
Boleh la saya agih kepada adik beradik dan sanak saudara.
Kawan2 yg kebetulan ada rezeki mereka, dapatlah.
Kalau lah tak kerana jari saya ni kebas( carpal tunnel syndrom),
saya buat lagi dan lagi...
Tapi sedar diri tak mampu pegang jarum lama2 maka saya
buat sikit2 sehari....
Sekarang musim pakai mask kan, boleh la gilir pakai mask connector jugak.
Trending no 1 sekarang ni.
Tengok orang jual, harga boleh tahan jugak.
Buat sendiri murah dan ikut cita rasa sendiri.
Puas gitu.
Awak nak? 
Hehe..macam biasa la, macam nak resipi hari tu jugak,
kalau nak, kena cakap I Lab u dulu tau...
Kira upah lah tu.
Hilang kebas jari2 ni bila awak cakap ILabU.
Hahaha...ngada2 tul lah mokcik Hani nih!
Hidup mesti happy.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...