Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 28, 2020

Tengok dia ketawa aku rasa nak menangis.

 Kalau la kamu tahu apa yang ku tahu..

Kamu akan merasai hati pecah berderai sebagaimana aku pernah rasakan.

Maaf, aku buntu sekarang.

Tak tahu apa yang terbaik untuk aku lakukan.

Perlu kah aku mengheret mu bersama ku dan menelan pahit nya realiti ini.

Atau perlukah aku telan telan sorang2 dan biar hanya aku yg tau segala nya ini.

Melihat senyum mu tadi aku jadi serba salah.

Aku tidak mau jadi kawan yg merubah cuaca.

Aku tidak mau kau menangis tapi

aku sudah tidak mampu lagi menambat kuman ini dari berjangkit ke hati mu.

Kawan, aku berdoa semoga kau lebih kuat dari ku menahan gelora luka itu

Semoga kau gagah dan sentiasa pesan pada diri agar bersabar.

Selepas hujan ribut akan ada pelangi yg cantik.

Aku doakan begitu.

Jangan selepas hujan ribut ada tanah runtuh dah.

Sabar sabar sabar.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...