Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, August 27, 2020

Si Owk dah balik.

 


Kamu di denda. Mulai hari ni kamu kena kurung. Tengok la lama mana.

Padan muka kamu.

Tu la, pandai sangat pergi rumah jiran sampai lupa nak balik.

3 hari aku merata cari kamu. 3 hari aku bertanyakan orang kalau2 ada nampak kamu.

Aku susuri semua jalan2 berdekatan mencari bangkai kamu kot mana tau kamu kena gilis kereta ke hapa.

Risau tau tak? Reti tak?

Petang tadi seorang jiran dtg hantar.

Rupanya kamu ni lupa diri betul.

Semenjak rumah depan tu ada kematian, ramai lah anak cucu  arwah tu duk layan kamu.

Kamu pun bukan main lagi, naik tocang.

Siang malam duk sana, makan tidor kat rumah orang.Mentang2 la orang manjakan kamu.

Tadi semua anak cucu arwah dah kembali ke rumah masing2, rumah depan tu dah kosong. Kamu apasal tak ikut mereka naik kapal terbang jugak? Padan muka, orang taknak kamu pun.!

Geram sungguh. Nak saja aku ketuk kepala kamu tuh.

Duk lah diam2 dlm sangkar tu sampai kamu reti yg masuk pagar jiran tu salah.

Jangan nak jeling2 mintak simpati. Tak de maaf bagi mu.

Ya memang aku marah. 

Aku tak kira, kalau bernanah telinga kamu kena bebel pun bernanah lah. Pandai sangat buat aku risau.

Aku sayang kamu tau tak? 





,



1 comment:

Warisan Petani said...

Sorry buk
lain kali tak buat lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...