Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, November 27, 2020

Geram

Geram sungguh.
Sakit hati ni dah membuak buak.

 Tapi takper lah...

Kerana saya masih waras saya buat tak tau saja.

Biarlah hati yg luka hanya Tuhan yang tahu.

Sakit nya hati dengan apa yg dia buat.

Lebih sakit hati dengan diri sendiri kerana masih membiarkan dia buat begitu berkali kali dan memaafkan dia.

Ni buat lagi, esuk pun akan buat lagi.

Dah saya?

Selagi boleh sabar, sabar saja lah.

Kadang kadang nak mintak pada Tuhan, dah dah la berikan saya kesabaran ni..

Saya taknak sabar dah.

Berikan saya kekuatan untuk menamatkan luka yg dia lakukan ni.

Saya nak tengok dia rasa apa yang saya rasa.

Tuhan, takleh ke macam tu?

Please.



1 comment:

Mas FVOME said...

bersbrlah dgn ksbrn yg baik..insyaAllah dia akn dpt blsnya nnti..chill!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...