Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 9, 2020

Kalut

 Saya yang sentiasa kalut.

Benda kecik pun saya rasa macam sebuah gunung.

Apa tah lagi benda besar.

Kalau benda sah sah major, laaaaagi la kalut.

Dari dulu saaaaaampai sekarang macam tu.

Pelik lar.

OCD?

Obsesive compulsive disorder.

Agak nya lar.

Yangvkenal saya cakap saya macam tu.

Tapi tak la sampai kena ambik medication.

Sekadar over perfectionist kot.

Nak segala benda in order, kemas, teratur, bersih...

Kalau tak?

Kalut lah, apa lagi.

Tu pasal la saya jadi penat...

Take it easy Hani....

Just buat dunno jer..

Pejam mata pada ketidaksempurnaan.

Tu kata mereka.

Cakap senang awakk...!


1 comment:

Nizam.Ariff said...

Kalau kalut sampai tahap dada bergegar kencang, mgkn OCD kut?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...