Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 17, 2020

Kes covid yg paling hampir.

Ayoyo....
Takoooot.
Dah ada kes di kejiranan saya dah ni.

Itu lah..tak pasal pasal buat balik penyakit.
Dah tau balik dari kawasan high risk tu beringat lah
Kuarantinkan diri
Ini tidak..
Ke sana sini
Kan dah mentusahkan orang lain dah.

 Takperlah, kita doakan dia sembuh seperti biasa.

Tapi kita yg duk area ni memang tak lah nak singgah kedai2 berdekatan.

Takot.

Walhal kedai2 tu lah yg saya singgah hampir hari hari.

Jangan lah, baik mencegah dari merawati.

Kawan2 saya ramai duk area tu, saya harap mereka berhati hati.

Kita jaga kita ok.

2 comments:

mokja said...

Stay safe always Hani. Risau kan bila tahu ada kes berdekatan. Juga bila kelibat mereka yang datang dari kawasan merah berkeliaran. Selagi tak ada vaksin dan mass testing.

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Semoga semuanya baik2 sahaja, cikgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...