Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 23, 2020

Masih pasal anak bulus.

Tak habis2 cerita pasal anak bulus ni
Tak habis2 duk intai perhati tengok..
3 ekor masih hidup lagi nih
Harap2 membesar dengan jaya nya.

 Wei kucing2....

Kamu tu bertuah dapat aku sebagai tuan.

Aku ni suka kucing, sayang kucing, anggap kamu mcm ahli keluarga.

Makan mewah, tido sedap bertilam..

Sakit sikit jumpa doktor, suap ubat..

Cer kamu banding nasib kamu dgn kucing2 kat pasar tuh..

Hidup susah, kasih sayang langsung x ada.

Kena tendang terajang adalah.

Jadinya...

Jadinya aku ni, bukan mintak kau bayar sewa ke apa ke..

Cukuplah kau doakan aku boleh?

Doakan semoga aku tenang damai, redha dan sabar dengan kehidupan ku.

Doakan aku bahagia sebelum aku mati boleh?

Kau haiwan kesayangan junjungan kita Nabi Muhammad SAW..

Aku pun sayang kamu jugak.


Belum ada nama lagi ni..

Puas fikir nak letak nama apa...

Byk dah cadangan, cuma masih dalam pertimbangan.

Geram wei gerammm...cute sungguh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...